Marketingbeleid toeleveranciers

De toeleverende partijen in de bouwkolom deinen mee met de bouwproductie. Nu de economie al een aantal jaren een groei laat zien, is het de vraag wat de effecten van de aantrekkende markt op de sales- en marketingafdeling zijn. In dit hoofdstuk worden enkele belangrijke aspecten van de marketingorganisatie bij toeleveranciers besproken: hoe is de taakverdeling tussen sales en marketing, hoe ontwikkelt het marketingbudget zich, wie zijn de doelgroepen, welke thema's worden geclaimed in de communicatie, welke marketingmethoden worden ingezet en via welke kanalen worden (potentiële) klanten aangesproken?

Abonneren

Bent u nog geen abonnee, maar wilt u wel volledige toegang tot de database? Kies dan voor een BouwKennis Basis abonnement.

Proefabonnement

Wilt u dit artikel lezen, maar heeft u geen abonnement? Ervaar gratis het gemak van de BouwKennis Database en sluit een proefabonnement af. Hiermee krijgt u kosteloos volledige toegang tot twee artikelen uit de Database.